جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ بازدید اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین از خبرگزاری حوزه

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رسانه رسمی حوزه یک جایگاه مستقل و برخاسته از جایگاه مرجعیت و رهبری دارد که بدون وابستگی به هیچ حزب سیاسی در حال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در نشست اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  با حجت الاسلام والمسلمین برته مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه که هفته پیش در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه برگزار شد، گفت: همانگونه که امام جواد علیه الاسلام در روایتی می فرمایند: جایگاه گفتمان و نشر ایده ها یک جایگاه مهم و سترگ است،  در عصر ما که عصر رسانه و فضای مجازی است مخصوصاً در این ایام که به دلیل شیوع کرونا همه ی مراکز علمی و حتی تربیتی به سمت فضای مجازی رفته اند وجود یک رسانه ی رسمی و بدون واسطه در عرصه ی داخلی و خارجی برای حوزه بسیار مغتنم و مهم است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: چیزی که در میان فعالیت های این رسانه برای من خیلی جذاب بود ویژه نامه «بازار سرمایه اسلامی» بود که به یک مسئله  کلیدی و به روز از زبان حوزه پرداخته و قبل از اینکه شاهد سقوط شاخص بورس باشیم، رسانه حوزه در مورد این موضوع به تحقیق وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیگر فعالیت خوب این رسانه ویژه نامه ای است که با موضوع و عنوان «بهجت عارفان» تهیه و تنظیم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: جامعه ما تشنه  این موضوعات است و نسبت به آن عطش دارد.

وی تصریح کرد: من این توفیق جامع رسانه ی بدون واسطه ی حوزه را به مسئولین و کارکنان و همین طور به مدیرحوزه های علمیه تبریک عرض می کنم.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این رسانه یک جایگاه مستقل و برخاسته از جایگاه مرجعیت و رهبری دارد که بدون وابستگی به هیچ حزب سیاسی در حال فعالیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha