جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بحرین

حوزه/ راهپیمایی خشم ملت بحرین علیه عادی سازی روابط رژیم اشغالگر قدس با رژیم اشغالگر آل خلیفه این جمعه نیز در بحرین برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی اقدام جنایتکارانه رژیم آل خلیفه و اعلام عادی سازی با صهیونیست ها مردم بحرین از همان لحظات اولیه این عادی سازی به روش های مختلف اعتراض و مخالف خود را با این اقدام اعلام کردند.

 مردم بحرین در این تظاهرات خشم خود را نسبت به عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی با شعار " جمعه نابودی توافق نامه خیانت" اعلام کردند و مجددا اقدام رژیم آل خلیفه در اعلام عادی سازی روابط با اسرائیل را محکوم کردند.

قدر دانی معاون جمعیت العمل الاسلامی بحرین از ملت بحرین

در همین راستا شیخ عبد الله الصالح معاون جمعیت العمل الاسلامی بحرین اعلام کرد: از تمام فرزندان ملت و آحاد مردم بحرین به خاطر مشارکت در تظاهرات خشم علیه عادی سازی رژیم آل خلیفه با رژیم غاصب قدس تشکر می کنم.

شیخ عبدالله الصالح در صفحه اینستاگرام خود تاکید کرد: راهپیمایی سراسری  در تمام نقاط کشور  بحرین برگزار شد و مردم خواهان "نابودی توافق نامه خیانت عادی سازی" بودند. لذا  از تمام مردم می خواهم که در همین راستا صفوف واحد و یکپارچه ای برای نابودی توافق نامه ننگین و ذلت بار با رژیم صهیونیستی غاصب و خاندان آل خلیفه اشغالگر بحرین داشته باشند.

شایان ذکر است، از زمان اعلام عادی سازی روابط رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی ملت بحرین با راهپیمایی های پیوسته خود جوش خود، خشم و انزجار خود را طی هفته های گذشته از این اقدام غیر قانونی و ذلت بار رژیم آل خلیفه اعلام کردند و تمام اقشار ملت بحرین در فضای مجازی و حقیقی به محکومیت گسترده عادی سازی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha