دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست زنان و اربعین

حوزه/سلسله نشست‌های جایگاه و نقش زنان در استمرار حماسه عظیم راهپیمایی اربعین حسینی از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با همکاری موکب مردمی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به کوشش معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با همکاری موکب مردمی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در چندین نشست به بررسی جایگاه و نقش زنان در استمرار حماسه عظیم راهپیمایی اربعین حسینی در قالب ویژه برنامه زنده اینترنتی «مسیر عاشقی» خواهد پرداخت.
 
این نشست‌ها از روز شنبه، ۱۲ مهرماه، به مدت ۵ روز و هر روز از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح از طریق live.whc.ir آغاز خواهد شد. اولین نشست با موضوع «تأثیر اربعین در تعالی روحی زنان» با حضور خانم دکتر صادقی است.
 
نشست روز یکشنبه، ۱۳ مهرماه، با حضور خانم دکتر طباطبایی با موضوع «ضرورت نگرش فرصت محور به حضور زنان در اربعین» و نشست روز دوشنبه، ۱۴ مهر، با حضور معصومه ظهیری با موضوع «نقش زنان در جهانی‌سازی پیام اربعین» است.
 
نشست روز سه‌شنبه، ۱۵ مهرماه، با حضور فخر روحانی با موضوع «نقش اربعین در سبک زندگی زینبی زنان» و نشست روز چهارشنبه، ۱۶ مهرماه، نیز با حضور فریبا علاسوند با موضوع «تأثیر اربعین در کشف هویت حقیقی زنان» است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول نصر IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    چه دل خجسته ای دارین توی این اوضاع با این همه مشکلات واجب رسیدگی مردم!؟
  • سیده ربابه رحمانی IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
    0 0
    به نظر اگر توجه بیشتری در متن خبر نسبت به آوردن نام اساتید بزرگوار مثل خانم علاسوند و فخرروحانی می شد شایسته تر بود.