پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صدقه

حوزه/ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان درشش ماهه نخست سال جاری دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که از این مجموع ۳۰ میلیون تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر الکترونیکی بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، حسن ویلان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان   بیش از ۷۷ هزار و ۵۶۳ صندوق کوچک فعال خانگی ، سه هزار و ۸۷ صندوق بزرگ در معابر و یک هزار و ۹۰۲ صندوق کوچک صدقات در ادارات سطح استان سمنان مستقر است،افزود: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

وی با تأکید بر پیشرفت‌های فناوری بر بستر پرداخت صدقه به روش‌های نوین افزود: پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه از صندوق‌های صدقه، افزایش سرعت در پرداخت و اطمینان را به همراه دارد و از طرفی با توجه به شیوع کرونا،ضروری است بر روش های نوین تکیه کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته  امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان در شش‌ماهه سال جاری دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان  صدقه پرداخت کردند که از این مجموع ۳۰ میلیون تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر الکترونیکی  بوده است.

حسن ویلان بابیان اینکه مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت،#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند، یادآور شد: پرداخت صدقه از طریق اپلیکیشن سکه راه دیگر از مشارکت در این امر پسندیده است.

شایان‌ذکر است، کد دستوری‌های پرداخت صدقه به روش نوین به شرح ذیل است.

شهرستان سمنان:#۰۲۳۰*۸۸۷۷*

شهرستان شاهرود:#۰۲۳۲*۸۸۷۷*

شهرستان دامغان:#۰۲۳۱*۸۸۷۷*

شهرستان گرمسار:#۰۲۳۳*۸۸۷۷*

شهرستان سرخه: #۰۲۳۸*۸۸۷۷*

شهرستان مهدی‌شهر:#۰۲۳۷*۸۸۷۷*

شهرستان آرادان:#۰۲۳۴*۸۸۷۷*

شهر بسطام:#۰۲۳۱۰*۸۸۷۷*

شهر بیارجمند:#۰۲۳۱۱*۸۸۷۷*

شهر امیریه: #۰۲۳۶*۸۸۷۷*

شهر ایوانکی:#۰۲۳۹*۸۸۷۷*

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha