جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس که سرمایه عظیم این ملت بزرگ است را حفظ کنیم و یکی از راه‌های حفظ این سرمایه ارزشمند، مراکز فرهنگی دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس که سرمایه عظیم این ملت بزرگ است را حفظ کنیم و یکی از راه های حفظ این سرمایه ارزشمند، مراکز فرهنگی دفاع مقدس می باشد و هر چه بیشتر این مراکز تقویت شود یاد شهدا و ایثارگران را بیشتر زنده نگه داشته‌ایم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید قدردان و شاکر نعمت ولایت فقیه باشیم، تصریح کرد: نعمت ولایت، نعمت بزرگی است که سعادت دنیا و آخرت ما در گرو آن است و باید شاکر نعمت ولایت فقیه باشیم.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان بزرگترین اتفاق فرهنگی حوزه دفاع مقدس در استان سمنان است، گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با توجه به این که در مسیر زائران امام رضا (‌ع)  قرار دارد بهترین مکان برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است.

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: حق شهدا و رزمندگان ادا شدنی نیست و تا آنجا که توان داریم باید در مسیر نشر ارزش‌های دفاع مقدس  و حفظ آن در جامعه گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha