جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محسن انصاری نیا

حوزه/ حجت الاسلام انصاری نیا گفت: در مجموع آثار طلاب برادر ۱۲ دوره جشنواره علامه حلی ۱۷۸۴ اثر و طلاب خواهر ۷۷۳ به دبیرخانه جشنواره در استان سمنان ارسال شد.

حجت الاسلام محسن انصاری نیا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به آمار مشارکت طلاب خواهران و برادران استان سمنان در جشنواره‌های علامه حلی ادوار مختلف،  اظهار داشت: در مرحله نخست جشنواره علامه حلی ۱۱ اثر از سوی طلاب خواهران رسید و در مرحله دوم جشنواره علامه حلی ۳۲ اثر از سوی طلاب خواهران داشتیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: در مرحله سوم جشنواره علامه حلی ۶ اثر از سوی طلاب برادران و ۴۹ اثر از سوی طلاب خواهران به دبیرخانه جشنواره علامه حلی در استان سمنان ارسال شد و در مرحله چهارمین جشنواره ۳۵ اثر از سوی طلاب خواهران و در مرحله پنجم دو اثر از سوی طلاب برادر و ۵۱ اثر از سوی طلاب خواهران ارسال شد.

وی افزود: در مرحله ششم جشنواره علامه حلی ۳ اثر از سوی طلاب برادران و ۲۷ اثر از سوی طلاب خواهران و در مرحله هفتم جشنواره علامه حلی ۲۲۲ اثر از سوی طلاب برادران و ۵۰ اثر از سوی طلاب خواهران و در مرحله هشتم جشنواره علامه حلی ۴۷۲ اثر از سوی طلاب برادران و ۷۱ اثر از سوی طلاب خواهران به دبیرخانه جشنواره علامه حلی در استان سمنان ارسال شد.

حجت الاسلام انصاری نیا خاطرنشان کرد: در مرحله نهم جشنواره علامه حلی ۲۶۳ اثر از سوی طلاب برادران و ۱۸۲ اثر از سوی طلاب خواهران و در مرحله دهم این جشنواره ۲۹۸ اثر از سوی طلاب برادران و ۹۰ اثر از سوی طلاب خواهران و در مرحله یازدهم این جشنواره ۲۰۸ اثر از سوی طلاب برادران و ۵۰ اثر از سوی طلاب خواهران به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شد.

وی با اشاره به مشارکت طلاب خواهر و برادر در دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی تصریح کرد: ۳۵۶ اثر از سوی طلاب برادران و ۱۲۵ اثر از سوی طلاب خواهران به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره علامه حلی در استان سمنان ارسال شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان سمنان افزود: در مجموع آثار طلاب برادر در  ۱۲ دوره از جشنواره علامه حلی ۱۷۸۴ اثر و  طلاب خواهر ۷۷۳ به دبیرخانه جشنواره در استان سمنان ارسال شد و آثار راه یافته به مرحله داوری استانی از جشنواره اول تا جشنواره یازدهم ۱۶۸ اثر و آثار راه یافته به رقابت های کشوری ۶۹ اثر بوده است که این امر نشان‌گر مشارکت خوب طلاب برادر و خواهر استان در امر پژوهش است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha