جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور طلاب جهادی در بیمارستان ها

حوزه/ مسئول گروه جهادی شهید محسن حججی گفت: به تجربه برایم ثابت شده که حضور مخلصانه طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان ها مایه دلگرمی بیماران کرونایی است.

سالار فرخ زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همچون مراحل گذشته و از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، در این مقطع حساس که متاسفانه اکثر استان های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند، طلاب جهادی بر اساس حس مسئولیت پذیری و برای کمک به کادر بهداشت و درمان در برخی بیمارستان ها و مراکز درمانی حاضر شده و به خدمت رسانی مشغول هستند.

وی افزود: در طول این هفت، هشت ماه اخیر به تجربه برایم ثابت شده که حضور طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان ها در تقویت روحیه بیماران کرونایی بسیار مؤثر بوده و بارها آن ها از دوستان جهادی ما تقدیر و تشکر کرده اند.

این طلبه جهادی همچنین با بیان این که در وضعیت فعلی، برخی از شهرها و استان ها از جمله قم و تهران در شرایط فوق قرمز به سر می برند، گفت: در این اوضاع و احوال بسیار نگران کننده، مسلم است که بدون همکاری و همراهی مردم نمی توان جلوی تداوم این شرایط خطرناک را گرفت و لذا ما از همه مردم عزیز می‌خواهیم ضمن پرهیز از مسافرت در این ایام، نکات و مسایل لحاظ شده در پروتکل های بهداشتی به خصوص زدن ماسک را کاملاً جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: ان شاءالله با همراهی و همدلی ملی و رعایت مسایل بهداشتی از سوی هر کسی، شاهد غلبه بر این ویروس به ظاهر کوچک و حقیر اما بسیار خطرناک خواهیم بود و البته مستلزم این است که در هیچ شرایطی از امید و توکل بر خدا غافل نشویم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha