یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی / معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی زاده گفت: توصیه اکید مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان بر اجرای کلاس‌ها به‌صورت مجازی است و تا صدور دستورالعمل جدید ستاد مبارزه با کرونا، اختیار با مدیران مدارس علمیه استان خوزستان می‌باشد.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به دستورالعمل ستاد استانی مبارزه با کرونا، پیرامون نحوه فعالیت مراکز آموزشی، اظهارداشت: در حال حاضر دستورالعمل ستاد کرونا، بر استمرار فعالیت‌های آموزشی بوده و الزامی هم برای برگزاری کلاس‌ها چه به‌صورت حضوری و یا غیرحضوری تعیین نکرده‌اند؛ ازاین‌رو مدیریت حوزه علمیه خوزستان، این اختیار را به مدیران مدارس علمیه واگذار کرده است تا طبق شرایط هر شهر، مختار به برگزاری دروس به‌صورت حضوری یا غیرحضوری باشند.

وی در ادامه گفت: اگر مدیران مدارس علمیه تصمیم گرفته‌اند که کلاس‌ها را به‌صورت حضوری برگزار کنند، لازم است کلیه پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت پیوسته اجرا و مدیر مدرسه علمیه نیز بر حسن اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، باید نظارت داشته باشد.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، بیان کرد: اگر خدایی ناکرده در مدرسه‌ای فردی به کرونا مبتلا یا علائم آن مشاهده شد، مدیر موظف است مدرسه علمیه را به مدت یک هفته تعطیل تا فرد یا افراد مبتلا به کرونا شناسایی و در منازل خود تا بهبودی کامل قرنطینه شوند.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، تأکید کرد: توصیه اکید مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان بر اجرای کلاس‌ها به‌صورت مجازی است، لاکن تا صدور دستورالعمل جدید ستاد مبارزه با کرونا، اختیار با مدیران مدارس علمیه استان خوزستان می‌باشد.

وی در پایان اظهارداشت: اگر چنانچه استان خوزستان با شرایطی همچون سایر استان‌های با وضعیت بحرانی مواجه شد، مجدداً در خصوص نحوه تنفیذ اختیارات و برگزاری کلاس‌های حوزوی تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha