چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ حال و هوای حرم حضرت معصومه در شب سوم محرم

حوزه/ ویژه برنامه‌های رسانه‌ای حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها در هفته پایانی ماه صفر با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین رفیعی، فرحزاد و میرباقری دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه هفتگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از ۱۹ تا ۲۶ مهرماه ۱۳۹۹ و ویژه برنامه‌های رسانه‌ای حرم مطهر اعلام شد.

بر اساس این گزارش: در هفته پیش رو سخنرانی‌های قبل از نماز ظهر و قبل از نماز مغرب در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار نخواهد شد و سخنرانی شب نیز بدون حضور زائران و به صورت رسانه‌ای از دو شبکه تلویزیونی قرآن و قم منعکس خواهد شد.

هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء از شنبه تا دوشنبه زیارت عاشورا به ترتیب توسط مداحان سید محسن بنی فاطمی، عباس حیدرزاده و جواد احمدی، سه‌شنبه دعای توسل با قرائت سیدعلی حسینی نژاد، چهارشنبه زیارت عاشورا توسط حسینی‌نژاد، پنجشنبه دعای کمیل با قرائت حسن شالبافان و جمعه و شنبه مراسم عزاداری با مداحی حسن شالبافان به صورت رسانه‌ای دنبال خواهد شد.

مراسم سخنرانی شب‌ها نیز به صورت رسانه‌ای از شبکه‌های قرآن و معارف سیما و شبکه استانی قم پخش خواهد شد از شنبه تا دوشنبه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، سه‌شنبه و چهارشنبه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و پنجشنبه، جمعه و شنبه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری دنبال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha