جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب خوزستان، گفت: مجدداً با موجی از درخواست‌های طلاب خواهر و برادر بسیجی جهادگر جهت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و همکاری با کادر درمان در بیمارستان‌ها مواجه هستیم که در صورت نیاز و فراهم شدن شرایط، مرحله دوم اعزام جهادگران به بیمارستان‌ها را شروع خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام پرچم، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به شیوع موج سوم کرونا در اقصا نقاط کشور، به ویژه خوزستان، از سازمان‌دهی و ساماندهی پایگاه‌های بسیج طلاب مدارس علمیه و توانمندسازی طلاب و روحانیون در سطح استان خبرداد.

وی با تأکید بر گسترش و توسعه خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی توسط حوزویان خوزستان، گفت: در سایه تعامل و هم‌افزایی با مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، سه اولویت اصلی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان «سازمان‌دهی و ساماندهی»، «توانمندسازی طلاب و روحانیون» و « گسترش خدمات اجتماعی» در سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ خواهد بود.

حجت‌الاسلام پرچم، با بیان اینکه مجدداً با موجی از درخواست‌های طلاب خواهر و برادر بسیجی جهادگر جهت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و همکاری با کادر محترم درمان در بیمارستان‌ها مواجه هستیم، تصریح کرد: در صورت نیاز و فراهم شدن شرایط، مرحله دوم اعزام جهادگران به بیمارستان‌ها را با همکاری مدیریت حوزه علمیه استان شروع خواهیم کرد.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، در پایان بیان کرد: تدریس و تحصیل با بهره‌مندی از فضای مجازی فصلی نو در عرصه آموزش دروس حوزوی است که مدیران و معاونین آموزش و همچنین طلاب و روحانیون در عرصه تدریس و تحصیل دروس حوزوی در وضعیت محدودیت‌های کرونایی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha