سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دهشیری

حوزه/ مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام گفت: با شناسایی ۸۰۰ خانواده موفق به بورسیه تحصیلی ۴۲۳ دانش آموز فاقد سرپرست مؤثر یا بی سرپرست شده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، منوچهر دهشیری در آیین اهدای کمک های مؤمنانه مؤسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم به خانواده های آسیب پذیراز جمله اهدای لوازم مجازی(تبلت) و لوازم التحریر که به همت خیرّین تهیه شده بود با حضور فرماندار و نمایندگانی از آموزش و پرورش و کمیته امداد حضرت امام(ره) استان و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، اظهارکرد: موسسه فرهنگی دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) در سال ۱۳۸۰ با شماره ثبت ۱۳۵۴۳ با شعار «تحصیل حق همه کودکان است» تأسیس شد.

مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام افزود: موسسه دارالاکرام در ۱۸ شعبه در ۵۰ شهر در سطح کشور با بیش از ۵ هزار دانش آموز فعال است.

وی تصریح کرد: با توجه به سابقه ۷ ساله شعبه قم، بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش موسسه دارالاکرام قم هستند وآمادگی داریم تمام دانش آموزان بازمانده از تحصیل یا درخطر ترک تحصیل استان قم را با کمک خیرین تحت پوشش درآوریم و بورسیه کنیم.

عضو هیئت مدیره و مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام با بیان اینکه مؤسسه حامی کودکان مستعد تحصیل و بدون سرپرست مؤثر است، افزود: در این مسیر با تفاهم نامه ای که با معاون سواد آموزی استان قم به امضا رسانده ایم موفق به باسواد شدن مادران این دانش آموزان شده ایم، بطوریکه تاکنون ۳۷ نفر از مادران موفق به دریافت گواهی ششم ابتدایی شده اند.

مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام با اشاره به خدمات بسیار مفید موسسه فرهنگی دارالاکرام شعبه قم به دانش آموزان بورسیه اظهارداشت: تمام دانش آموزان بورسیه شعبه قم تحت پوشش بیمه حوادث انفرادی قرارمی گیرند، بیمه حوادث دانش آموزان شعبه قم  سالانه راس تاریخ صدور تمدید می شود و با توجه به پذیرش روزانه  دانش آموز، هرروزکه دانش آموز تصویب می شود بلافاصله تحت پوشش بیمه حوادث قرارمی گیرند وهزینه آن توسط خیرین پرداخت می شود.

دهشیری گفت: در پایان خالصانه ترین سلام وسپاس این مجموعه تقدیم خیرینی باد که توفیقاتی را خداوند نصیبشان کرده که به یاری موسسه ای آمده اند که به بحث آموزش و فرهنگ جامعه پرداخته است، علاقه مندان جهت ارتباط با مؤسسه خیریه  دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) و معرفی دانش آموز، مددکار، بانی، حامی وهمیار در تمام زمینه ها باشماره ۹۱۲۵۵۱۲۹۶۸ وشمارهای ۳۷۸۴۱۷۵۹ و ۳۷۸۱۷۶۹ به مهربانی ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha