سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه اندیکا

حوزه/ امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: نماینده دولت در استان باید پاسخگو باشد که چرا پس از گذشت حدود ۳ماه از فوت فرماندار شهرستان، عزم و اراده‌ای برای معرفی فرماندار جدید مشاهده نمی‌شود؟

حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی، امام جمعه شهرستان اندیکا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون وضعیت نامشخص فرمانداری این شهر اظهارداشت: ضمن آرزوی غفران الهی برای فرماندار فقید شهرستان اندیکا، مرحوم  آقای دکتر کاظمی که حدود سه ماه قبل بیمار شده و دار فانی را وداع گفت، مراتب اعتراض شدید خود و مردم شریف شهرستان را به علت کوتاهی، بی‌توجهی و اهمال کاری دولت تدبیر و امید در عدم معرفی فرماندارِ محروم‌ترین شهرستان استان خوزستان را اعلام می‌نمایم.

وی افزود: رفع محرومیت با شعار امکان‌پذیر نیست و دولت اگر واقعاً بنای رفع محرومیت در شهرستان را دارد، باید به‌جای شعار دادن توضیح دهد چرا در عمل، اعتبارات شهرستان در سال جاری به میزان ۱۰میلیارد تومان نسبت به سال قبل کاهش‌یافته است؟ و علاوه بر آن، پاسخ دهند چرا قرار است تنها ۲۰ درصد  از حدود ۳۰میلیاردی که معین‌شده بود را تخصیص دهند؟

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: نماینده دولت در استان باید پاسخگو باشد که چرا با گذشت حدود سه ماه از بیماری و درگذشت فرماندار فقید شهرستان، همچنان عزم و اراده‌ای برای معرفی فرماندار جدید مشاهده نمی‌شود؟ چرا استاندار ما در نصب یک گزینه‌ای که فرزند اندیکا است، نیرویی که از بدنه وزارت کشور و مؤمن، دلسوز و با تجربه است و در میان مردم محروم شهرستان، محبوبیت دارد تردید می‌کند؟ آقایان باید بدانند شهرستان اندیکا دیگر تحمل آزمون و خطا را ندارد.

امام جمعه اندیکا اظهار داشت: متأسفانه برخورد غیر منصفانه استاندار با اندیکا، کاملاً سیاسی و جناحی است؛ مسأله ای که پیش از این تصورش را نمی‌کردیم.

وی افزود: این نوع برخورد ایشان کاملاً با شعار دولت تدبیر و امید در تضاد است و این اقدامات، با بی‌تدبیری موجب کم‌رنگ شدن امید در شهرستان می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی تأکید کرد: با توجه به مطالبه عمومی مردم پیرامون انتصاب فرمانداری بومی و دلسوز در هفته جاری، ممکن است در صورت بی‌توجهی مسئولین امر، از سوی مردم، اجتماع اعتراضی در نماز جمعه هفته آینده صورت بگیرد که در این صورت، پیامدهای احتمالی آن متوجه شخص استاندار و دولت محترم خواهد بود.

وی در پایان گفت: بر خود لازم میدانم از دلسوزی‌ها و پیگیری‌های خوب نماینده انقلابی و پرتلاش مردم در مجلس شورای اسلامی بابت حسن توجه و پیگیری این موضوع صمیمانه تقدیر و تشکر کنم و از ایشان می‌خواهیم در این خصوص تا حصول نتیجه پیگیری‌ها را ادامه دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha