جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید حجت‌الاسلام مجید سلمانیان

حوزه/ پیکر مطهر شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام سلیمانیان از شهدای خان طومان، صبح پنج شنبه ۲۴ مهر از ساعت ۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی، در کرج تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، پیکر مطهر شهید مدافع حرم استان البرز حجت‌الاسلام مجید سلیمانیان از شهدای خان طومان، صبح پنج شنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۹ همزمان با ایام عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، با رعایت پروتکل های بهداشتی، بصورت خودرویی از سپاه امام حسن مجتبی(ع) به سمت میدان شهدا و سپس مصلای نماز جمعه کرج تشییع خواهد شد.

مراسم وداع با پیکر این شهید روحانی هم از ساعت ۸ الی ۹ صبح همان روز در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز برگزار خواهد شد.

پیکر پاک شهید حجت الاسلام سلیمانیان پس از تشییع، برای خاکسپاری به امام زاده طاهر(ع) منتقل و در گلزار شهدای این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است، شهید حجت‌الاسلام مجید سلیمانیان از طلاب حوزه علمیه قائم چیذر تهران، ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۵، در دفاع از حرم آل‌الله در خان‌طومان سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    0 0
    هوالشهید الله اکبر از این همه جلال و شکوه شهدای اسلام خوش به سعادت دنیوی و اخروی این عزیزان. مجیدجان عزیز ای شهید راه حضرت خواهر ان شاء الله فردا 99/07/24در مراسم تشییع پیکر پاکت،لیاقت و توفیق حضور پیدا کنم و برایم از مادرجان حواله خاصه را بگیر...