شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بهزیستی

حوزه/ معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان قم بااشاره به آغاز پویش پازل‌ همدلی بصورت سراسری در کشور از عموم مردم نوع دوست دعوت کرد به این پویش بپیوندند.

احمد حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اهمیت حمایت از مددجویان بهزیستی اظهار داشت: این پویش با هدف تهیه بسته های آموزشی برای کودکان خانواده های تحت پوشش بهزیستی راه‌اندازی شده است.

حیدری با اشاره به راه‌اندازی بزرگترین پازل همدلی در دنیا با همکاری تمام مردم کشور افزود: پازل اصلی پویش مذکور دارای یک میلیون قطعه می‌باشد که برای هر استان هزار قطعه با طرح نقشه همان استان تهیه شده است که بصورت نمادین تکمیل خواهد شد و در نهایت به تکمیل پازل ایران عزیزمان خواهد انجامید.

معاون مشارکت‌های مردمی  بهزیستی قم خاطرنشان کرد هر قطعه پازل به ارزش ۱۰۰ هزار ریال است و هر فرد می‌تواند با خرید دستکم یک قطعه از آن در این پویش مردمی مشارکت نماید و مبالغ حاصله از این پویش مردمی با همکاری اتحادیه صنف لوازم تحریر کشور صرف خرید یک میلیون بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: خیرین و نیکوکاران و عموم همشهریان محترم در قالب خیرجمعی می‌توانند برای خرید این قطعات از طریق سایت puzzlehamdeli.ir  اقدام و پس از انتخاب نقشه استان نسبت به شرکت در این پویش و خرید قطعات پازل شرکت و در این امر خیر، بزرگ و ارزنده مشارکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha