جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام دیرباز

حوزه/ رئیس دانشگاه قم با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران اظهار کرد: هرچه فشارهای بیگانگان بیشتر شود استقامت ملت ایران بیشتر می‌شود و این حربه دشمن راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز امروز چهارشنبه ۲۳مهر در اختتامیه سومین سوگواره اربعین دانشگاهیان که به صورت برخط در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: علی رغم فضای به وجود آمده متاثر از همه گیری بیماری کرونا، شاهد استقبال دانشگاهیان از سوگواره بودیم و بیش از ۱۰۰۰ اثر توسط دبیرخانه دریافت شد.

وی در ادامه به فعالیت های فرهنگی دانشگاهیان اشاره کرد و افزود: مقام عالی وزارت و معاون فرهنگی وزارت علوم در کنار تلاش های آموزشی، پژوهشی و نیز تقویت بخش مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در این شرایط کشور متاثر از همه گیری کرونا و نیز تحریم هایی که کشور با آن روبرو هست، به فعالیت های فرهنگی دانشگاهیان اهتمام خاص دارند.

رئیس دانشگاه قم اضافه کرد: برگزاری سوگواره اربعین دانشگاهیان که افتخاری برای دانشگاهیان است، نشان همین اهتمام وزارت به امور فرهنگی دانشگاهیان است.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در پایان با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ایران اظهار کرد: هرچه فشارهای بیگانگان بیشتر شود استقامت ملت ایران بیشتر می‌شود و این حربه دشمن راه به جایی نخواهد برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha