جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برگزاری مراسم بزرگداشت روز 28 صفر در شهر ابیجان

حوزه/ به کوشش جمعیت شیعیان کشور ساحل عاج موسوم به جمعیه الغدیر، مراسم بزرگداشت رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت مظلومانه حضرت امام حسن مجتبی(ع) در کشور ساحل عاج برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، با همکاری جمعی از علما و مبلغین شیعه و اهتمام جمعیت شیعیان اثنی عشری کشور ساحل عاج موسوم به جمعیت الغدیر، مراسم بزرگداشت روز بیست و هشتم ماه صفر و عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)  روز جمعه همزمان با اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

انجمن شیعیان الغدیر ساحل عاج چند روز پیش طی انتشار بیانیه ای از عموم شیعیان این کشور خواست تا روز جمعه مصادف با بیست و هشتم ماه صفر ضمن حضور در مسجد بزرگ لبنانی های ساحل عاج واقع در محله مارکوری شهر ابیجان، در مراسم بزرگ و معنوی نماز جمعه شیعیان حضور داشته باشند.

در این بیانیه همچنین آمده: بلافاصله بعد از اقامه نماز جمعه به امامت شیخ غالب کوجوک (مدیر جمعیت الغدیر و بزرگ شیعیان لبنانی در ساحل عاج)، مراسم بزرگداشت رحلت پیامبر مکرم اسلام و نیز ذکر شهادت سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی (ع) در همین مکان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم مذکور توسط جمعی از سخنرانان و مداحان لبنانی و بومی به دو زبان فرانسوی و عربی ارائه خواهد شد که همزمان توسط جمعی از رسانه های سمعی و بصری پوشش داده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha