پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ مرحله دوم ثبت‌نام از طلاب جهادگر خوزستانی جهت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و همراهی با کادر درمان و پزشکی، آغاز شده است.

حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آغاز مرحله دوم ثبت‌نام از طلاب جهادگر خوزستانی جهت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و همراهی با کادر درمان و پزشکی، اظهارداشت: بنا به اعلام مسئولان مربوطه مبنی بر نیاز به حضور طلاب و روحانیون جهادگر در بیمارستان‌های کرونایی، مرحله دوم ثبت‌نام از طلاب جهادگر خوزستانی جهت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و همراهی با کادر درمان و پزشکی، آغاز شده است.


وی گفت: بر این اساس، آن دسته از طلاب و روحانیون جهادگر که آماده اعزام به خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۶۵۲۰۹۴۵۹ تماس حاصل فرمایند.


حجت‌الاسلام پرچم، با تأکید بر اینکه حضور طلاب جهادگر در بیمارستان‌های کرونایی، با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: همیاری با کادر درمان و خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی همه روزه در دو شیفت ۸ تا ۱۴ و ۱۴ تا ساعت ۲۰ خواهد بود.


فرمانده بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در پایان بیان کرد: این طرح با همکاری قرارگاه جهادی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان و دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اهواز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام./
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha