پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سلیمانی

حوزه/ آیت الله سلیمانی در پیامی با تقدیر از خدمات خالصانه شهید مدافع سلامت، دکتر محمد زارع جوشقانی، درگذشت این پزشک متعهد را مردم ولایتمدار و شهید پرور کاشان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله  عباسعلی سلیمانی در پیامی ضمن تقدیر از خدمات شایسته شهید دکتر محمدزارع، فقدان تألم بار این پزشک متعهد را به خانواده آن زنده‌یاد و مردم ولایتمدار و شهید پرور کاشان تسلیت گفت .

متن پیام تسلیت آیت الله  سلیمانی بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج خالصانه شهید مدافع سلامت، دکتر محمد زارع جوشقانی که در جبهه نبرد بی امان با کرونا ویروس، تا آخرین نفس ایستاد، بسیار سخت و جانکاه است، اما یاد و خاطره تلاشهای ارزشمند و شبانه روزی ایشان در کنار سایر مدافعان سلامت، همواره در یادها باقی خواهد ماند.

پر کشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و مشتاقانه و بی ادعا برای مردم خدمت می کنند  و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می کنند، شکوه و عظمت دارد و چنین است که همواره برای مومنان و مشتاقان خدمت، درهای شهادت باز است و لقاء پروردگار در انتظار آنان است.

اینجانب این ضایعه اسفناک را به محضر شریف حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ولایتمدار و شهید پرور منطقه کاشان، همکاران پر تلاش ایشان که مدتهاست در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس در بیمارستانها و مراکز بهداشتی درمانی منطقه کاشان، خالصانه خدمت رسانی می کنند و همچنین خانواده بزرگوار این عزیز، تسلیت گفته، از خداوند سبحان خواستارم که این شهید بزرگوار را با ائمه معصومین (ع) و اولیاء الهی محشور نماید.

والسلام علیکم

عباسعلی سلیمانی

نماینده مقام معظم رهبری در منطقه و امام جمعه کاشان

۹۹/۰۷/۲۸

دوم ربیع الاول ۱۴۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha