پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جمعیت ایثارگران استان قم

حوزه/ جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم با صدور بیانیه ای از علماء ، بزرگان و خواص انقلابی درخواست کرد تا صلح امام حسن(ع) و شرایط امروز جامعه را تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  در بیانیه درخواست جمعیت ایثارگران قم از علماء و بزرگان برای تبیین درست صلح امام حسن(ع)، با اشاره به جایگاه و نقش دولت در مبارزه با مشکلات اقتصادی بر همراهی آن با مردم توصیه شده است .

در این بیانیه همچنین آمده است :

 آنچه که در این شرایط سخت اقتصادی مردم شریف و انقلابی را بیش از پیش نگران کرده فاصله گرفتن برخی از مدیران و مسئولین دولتی از اهداف و مبانی اصیل انقلاب اسلامی چون استکبارستیزی، خودکفایی و رفع محرومیت از جامعه است.

گویا عده‌ای قصد دارند با به فراموشی سپردن شعارها و مبانی انقلابمان، جام زهری دیگر را به امام حاضر بنوشانند و البته که این رویای آشفته آن‌ها هرگز تعبیر نخواهد شد.

در پایان ما اعضای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم از علماء و بزرگان دین و نیز خواص بصیر و انقلابی شهر کریمه اهل بیت درخواست می کنیم بیش از گذشته به تبیین شرایط فعلی جامعه بپردازند و یادآوری می کنیم همانطور که در چهل سال گذشته ولی فقیه زمان بعنوان ناخدای این کشتی توانسته است طوفانها و گردابهای سهمگین را پشت سر بگذارد همچنان باید گوش به فرمان ایشان بود تا ان شاءالله همه ما را به ساحل پیروزی و موفقیت برساند.

والسلام علی من اتبع الهدی

۳۰مهرماه۱۳۹۹

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه عابدی IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    لطفا طرحی به مجلس ارائه شود تا هیچ رییس اجرایی از تاریخ اهل بیت علیهم السلام سو استفاده نکند و تحریف تاریخ تشیع جرم تلقی و مجازات داشته باشد