جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین علیرضا خراسانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین علیرضا خراسانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
 درگذشت روحانی وارسته، فاضل ارجمند  جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای علیرضا خراسانی(ره) که سالیان سال در راه خدمت به شاگردان مکتب جعفری  خالصانه خدمت نمود موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
 تعهد کاری، صفای باطنی، اخلاص  و اخلاق مداری از ویژگی های برجسته آن فقید سعید بود که چهره ای ماندگار در اذهان همکاران و دوستان ایشان بجا خواهد گذاشت.
این مصیبت را به همه علاقه مندان ایشان و همکاران ارجمندمان و همسر گرامی و فرزندان محترم آن فقید سعید تسلیت گفته، آمرزش و غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر و اجر را  برای بازماندگان  مسألت دارم.
       عاش سعیدا و مات سعیدا.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلمانیان IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون من چندبار که با ایشان برخورد داشتم مجذوبشان شدم در حالی که دچار مشکلات سامانه‌ای شده بودم و به شدت عصبانی بودم از آرامش ایشان آرام شدم جای ایشان خالی است
  • علیرضا IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    6 0
    رحمة الله علیه ، بسیار متواضع و متخلّق بودند ، برخورد محترمانه و کریمانه با تمامی طلاب و اساتید بزرگوار داشتند. تسلیت عرض می کنم به حوزه های علمیه و حوزه علمیه قم و تبریز کثّرالله امثاله
  • یوسف IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    انا لله و انا الیه راجعون اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء مداد العلماء افضل من دماء الشهداء خداوند ایشان را میهمان اهل بیت علیهم السلام بویژه نبی اکرم صلی الله علیه و آله بفرماید.
  • علیرضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 0
    رحمة الله علیه از این لینک می تونید در صفحه ی ختم مجازی ایشون شرکت کنید: http://iporse.ir/33516
  • حسین IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    رحمت خدا بر ایشان