چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ فرمانده بسیج طلاب خوزستان گفت: إن‌شاءالله بعد از هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی، به‌زودی عملیات «جهاد سلامت» را با همکاری مدیریت حوزه علمیه خوزستان آغاز خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام بهادر پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر «آمدن جوانان داوطلب مخلص به میدان مبارزه با کرونا»، اظهارداشت: فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر حضور مجدد جوانان مؤمن و جهادگر، مهر تأییدی بود بر آغاز مرحله دوم حضور جهادگران عرصه سلامت در بیمارستان‌ها؛ چراکه هم‌اکنون با موجی از درخواست‌های طلاب، دانشجویان و دانش آموزان خواهر و برادر جهت اعزام به بیمارستان‌ها مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: همچنانی که جهادگران عرصه سلامت در مرحله اول ۵۳ روز در بیمارستان‌ها اعزام و سازمان‌دهی شدند، کادر محترم درمان و بیماران کرونایی را تا شکست ویروس منحوس کرونا تنها نخواهیم گذاشت.

حجت‌الاسلام پرچم، با بیان اینکه بخشی از دوره‌های آموزشی برای طلاب جهادگر جهت اعزام به بیمارستان‌ها برگزار شده است، گفت: إن‌شاءالله بعد از هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی، به‌زودی عملیات «جهاد سلامت» را با همکاری مدیریت حوزه علمیه خوزستان آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha