یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام بزرگیان ، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام بزرگیان، با حکمی از سوی مدیر دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور، به‌عنوان نماینده این دفتر در استان خوزستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن زمانی، مدیر دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور، در حکمی حجت‌الاسلام بزرگیان را به‌عنوان نماینده این دفتر در استان خوزستان معرفی و منصوب شد.

بر اساس این گزارش، متن حکم حجت‌الاسلام بزرگیان، بدین شرح است؛

با عنایت به مراتب فضل، تجربه، شایستگی و شناخت شما نسبت به رسالت‌ها و مأموریت‌های دفتر امور اجتماعی و سیاسی، جنابعالی را به‌عنوان «نماینده دفتر امور اجتماعی و سیاسی» در استان خوزستان منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با استمداد از خداوند متعال در جهت ترویج فرهنگ جهاد، تقویت روحیه انقلابی و بصیرت افزایی سیاسی و فعال‌سازی طلاب و عموم حوزویان در انجام خدمات اجتماعی به‌ویژه برای طبقات مستضعف و درمان آسیب‌های اجتماعی طبقات مردم خصوصاً نسل جوان و نوجوان، بتوانید گام‌های مؤثری بردارید.

بهره‌گیری از اسناد بالادستی مانند رهنمودهای امامین انقلاب و نظام جامع اجتماعی و سیاسی حوزه، ابلاغیه‌های دفتر اجتماعی سیاسی و نیز هماهنگی کامل با مدیران محترم استان‌ها راهگشای فعالیت‌های ارجمند جنابعالی خواهد بود.

محمدحسن زمانی | مدیر دفتر امور اجتماعی سیاسی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha