جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: وظیفه همه ما در رابطه با ائمه اطهار(ع) گرامیداشت و احترام و توسعه و عمران بیت هایی که محل ذکر خداوند است. این عمران و توسعه توسط افرادی انجام می شود که تجارت و مال دنیا آنها را از ذکر، یاد خدا و برپایی شعائر الهی غافل نکرده است.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در جلسه تفاهم نامه هزینه ساخت پروژه عظیم صحن حضرت زینب (س) و توسعه حرم امام حسین (ع) در کربلا که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد گفت: توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه معصومین علیهم السلام که با کمک مالی عموم مومنین و با اجرای ستاد عتبات‌عالیات انجام می‌گیرد، توفیقی الهی است. 

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما در رابطه با ائمه اطهار(ع) گرامیداشت و احترام و توسعه و عمران بیت هایی که محل ذکر خداوند است. این عمران و توسعه توسط افرادی انجام می شود که تجارت و مال دنیا آنها را از ذکر، یاد خدا و برپایی شعائر الهی غافل نکرده است. 

حجت الاسلا والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه حب اهل بیت(ع) راه موفقیت دنیا و آخرت است، ادامه داد: مردم لرستان همواره  مشهور به حب و دوستی با اهل بیت(ع) بوده اند و علی رغم تنگناهای مالی در توسعه و عمران بقاع متبرکه ائمه (ع) پیشرو و زبانزد هستند که این امر ناشی از محبت اهل بیت در دل مردم استان است.

وی  در پایان یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان علاوه بر دفاع از میهن اسلامی همواره ذکر و مناجات با خدا جزو کارهای روزانه آنها بود و در پشت جبهه‌ها مردم  هم علاوه بر پشتیبانی از رزمندگان، دعا و درخواست کمک و یاری از سوی خداوند جزو امور مهم آنان بود، اکنون نیز ویروس منحوس کرونا چه به طور طبیعی یا به وسیله انسان هایی که ضد حقوق بشرند، درست شده باشد، باید علاوه بر رعایت اصول بهداشتی، روحیه معنوی ارتباط با خدا و توسل به اهل بیت(ع) را تقویت کنیم.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha