چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غذارسانی مسجد مرکزی آکسفورد به کودکان آسیب پذیر در تعطیلات زمستانی

حوزه/ مسجد مرکزی آکسفورد وعده‌های غذایی رایگان مدرسه را برای کودکان در طول تعطیلات زمستانی و همچنین در تمام نیم ماه اکتبر ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از oxfordmail، یک مسجد در آکسفورد وعده‌های غذایی رایگان مدرسه را برای کودکان در طول تعطیلات زمستانی و همچنین در تمام نیم ماه اکتبر ارائه می‌دهد.

مسجد مرکزی آکسفورد از دوشنبه تا جمعه این هفته و سپس در تعطیلات مدرسه در دسامبر وعده‌های غذایی ویژه کودکان را ارائه می‌دهد.

کمیته مدیریت ، و معتمدان مسجد در ابتکار عملی با شعار «هیچ کودکی نباید گرسنه بماند» شرکت می کنند.

در هفته گذشته، تعدادی از مشاغل و سازمان‌ها در سراسر شهرستان آکسفورد در انگلیس اعلام کرده‌اند که وعده‌های غذایی رایگان مدرسه را به کودکان آسیب‌پذیر در طول تعطیلات نیمه مدت ارائه می‌دهند.

خدمات جمع آوری در مسجد از ساعت ۴.۳۰ تا ۵.۳۰ بعدازظهر خواهد بود و در صورت لزوم غذا تا ساعت ۶ بعدازظهر نیز می‌تواند غذا تحویل داده شود.

فیصل عزیز ، از کمیته مدیریت ، گفت: مسجد هزینه تمام مواد غذایی را از محل کمک‌های این طرح پرداخت کرده است.

وی گفت: این ابتکار از پیامبر ما محمد (ص) الهام گرفته شده است که الگویی برای تغذیه نیازمندان بود و به همه مسلمانان سفارش می‌کرد که بهترین خیریه، تغذیه شکم گرسنه است.

فیصل خاطرنشان کرد:  صرف نظر از مذهب و اعتقادات دینی به همه غذا داده می‌شود.

فیصل افزود: ما به شهروند آکسفورد بودن افتخار می‌کنیم و امیدواریم و تلاش می‌کنیم تا به شهر عزیزمان کمک کنیم. ما در مسجد مرکزی آکسفورد بر این باور هستیم که در قلب جامعه قرار داریم همانطور که جامعه را در قلب‌مان قرار داده‌ایم، مانند آنچه از پیامبر عزیزمان (ص) آموخته‌ایم. بنابراین، مسجد و جماعت ما همیشه در تلاش برای کمک به کل جامعه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha