پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امیرزاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم ضمن حضور در بیمارستان فرقانی از تلاش ها و زحمات کادر بهداشت و درمان فعال در امر مقابله با کرونا در این بیمارستان با اهدای شاخه گل تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ماه ها تلاش بی وقفه و حماسه بزرگ کادر بهداشت و درمان به خصوص پرستاران، پرسنل و پزشکان حاضر در بیمارستان های درگیر با بیماری کرونا، بر خود لازم دانستم که ضمن حضور مجدد در بیمارستان، بدین وسیله از نزدیک از زحمات این عزیزان که در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس قرار دارند، تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، طلاب و روحانیون جهادی نیز چه در زمینه تولید و توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و به خصوص در رابطه با حضور در بیمارستان ها و یاری رساندن به کادر درمان، اقدامات بسیار گسترده ای داشته و در این عرصه ها نیز همچون دیگر عرصه ها به خدمت رسانی صادقانه و مخلصانه پرداخته و می پردازند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین گفت: در حال حاضر به شکل متناوب حدود ۳۰۰ تن از طلاب خواهر و برادر در سه بیمارستان فرقانی، شهید بهشتی و کامکار مشغول به فعالیت هستند و عموم این ها در گروه های جهادی زیر مجموعه سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم عضویت دارند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha