جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آغاز تحقیقات پلیس ایرلند درباره تحریکات اسلام‌ستیزان

حوزه/ در حالی که گروهی راست افراطی در ایرلند با تجمع در مقابل مساجد و حمله به قصابی‌های اسلامی و حلال در یکی از شهرها برای مسلمانان مزاحمت ایجاد می‌کنند، با درخواست عمومی پلیس ایرلند بالاخره وارد عمل شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tellmamauk، گاردا (پلیس ایرلند) پس از هشداری که از یک عضو جامعه دریافت کرد، بالاخره تصمیم گرفت درباره رفتارهای تحریک آمیز یک گروه راست گرای افراطی که با در دست داشتن بنر اهانت آمیزی روبروی مسجدی در بالی هانوس در شهرستان مایو تجمع کرده بودند، تحقیقاتی را آغاز کند.

این گروه که به سرپرستی نیل مک‌کانل در دانگاه مستقر است، همانطور که تحقیقات گسترده‌ روزنامه‌نگاران مشخص کرده، یک حزب سیاسی نیست بلکه یک تجارت خصوصی است.

تجمع اعتراضی آنان موسوم به «قانون ضدشریعت» در سراسر شبکه های اجتماعی آنها ، با بیش از ۵ هزار بازدیدکننده در کانال یوتیوب، ظاهر شد. در پس زمینه فیلمی که توسط این گروه منتشر شده دیده می‌شود که نمازگزاران در حال خروج از مسجد هستند. گفته‌ می‌شود این گروه با رفتارهای تحریک‌آمیز مشابهی به قصابی‌های محلی اسلامی نیز حمله کرده و مدعی شده‌اند که گوشت «حلال» توطئه‌ای برای حمله به ایرلند است.

این درحالی است که شهر بالی هانوس در ایرلند به عنوان یکی از شهرهای بسیار متنوع این کشور با تنوع جمعیتی قابل توجهی توصیف شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha