جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه

حوزه / همانطور که در پیام رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای به جوانان فرانسه آمده است: چرا تردید درباره هولوکاست جرم است، اما توهین به چهره های درخشان و مقدس آزادی بیان به حساب می آید !؟

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی در پی اقدام وقیحانه رئیس جمهور بی‌خرد فرانسه در حمایت از اهانت آمیز به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ یُؤْذُونَ رَسُولَ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ (۶۱سوره توبه)

دستهای پلید صهیونیزم بین المللی در پسا پرده تضعیف، تحریف و توهین به دین مبین اسلام بالاخص پیامبر رحمت "حضرت محمد بن عبدالله (ص)" پیشتاز بوده و این بار رئیس جمهور کشوری که داعیه دار آزادی بیان در دنیا می‌باشد، با حمایت از توهین سخیف مجله شارلی ابدو، بار دیگر چهره شیطانی خویش را عیان نموده و به نام آزادی بیان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) توهین نمودند.

همانطور که در پیام رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به جوانان فرانسه آمده است: چرا تردید درباره هولوکاست جرم است، اما توهین به چهره های درخشان و مقدس آزادی بیان به حساب می آید !؟

هر چند توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) و اسلام هراسی خدشه ای به مقام والای ایشان وارد نمی‌کند، لکن روسیاهی بیشتر برای دشمنان اسلام و عزت و عظمت بیش از پیش برای آن حضرت و اسلام را به دنبال دارد.

بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان آذربایجان شرقی همصدا با علما و بزرگان حوزه های علمیه سراسر کشور و همگام با مجاهدان و فدائیان پیامبر گرامی اسلام (ص) ضمن محکومیت توهین سخیف و بی شرمانه رئیس جمهور بی خرد فرانسه بار دیگر در دفاع فداکارانه از آرمان های پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و لبیک گویی به اوامر مقام معظم رهبری مدظله العالی اعلام آمادگی نموده و انزجار خود، از این حرکت ضد اخلاقی را به جهانیان اعلام می دارد. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha