جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فوتبالیست مسلمان آلمانی به کودکان نیازمند غذارسانی کرد

حوزه/ مسعود اوزیل هافبک مسلمان تیم آرسنال،  هر روز به مدت یک هفته ، ۱ هزار و ۴۰۰ وعده غذای رایگان را به مدارس شمال لندن توزیع کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، مسعود اوزیل فوتبالیست مسلمان آلمانی‌تبار، صدها وعده غذای رایگان به ودکان نیازمند داد.

کمپین جدیدی با شعار «هیچ کودکی نباید گرسنه بماند» توسط یونایتد مارکوس راشفورد راه اندازی شده است که هدف آن تهیه وعده‌های غذایی رایگان برای کودکان نیازمندی است که در تعطیلات زمستانی از غذای مدرسه محروم می‌شوند،

در همین راستا مسعود اوزیل هافبک مسلمان تیم آرسنال، هر روز به مدت یک هفته، ۱ هزار و ۴۰۰ وعده غذایی را به مدارس شمال لندن  توزیع کرده است.

اوزیل همچنین در ابتدای شیوع ویروس کرونا، با استفان پاپرت یک سرآشپز سرشناس آلمانی همکاری کرد تا غذاهای سالم به خانواده‌های فقیر، پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها و خیریه هایی برساند که از پناهندگان حمایت می‌کنند.

با این حال ، در این هفته ، تلاش آنها بیشتر بر توزیع هزاران وعده غذایی به خانواده ها در سراسر برنت ، برنت اوک و ادگوار، برخی از محروم‌ترین جوامع شمال لندن متمرکز بود.

وی گفت: در میان مدت ، بسیاری از بچه ها از نظر غذایی با وضعیت سختی روبرو هستند.  هیچ کودکی نباید گرسنه بماند. این مهمترین چیز است و من هر کجا می‌توانم کمک می‌کنم.

اوزیل افزود که وعده های غذایی سالم باید به هر کودک داده شود. و خاطرنشان کرد: تأکید واقعی بر اطمینان از سالم بودن غذا، مقوی بودن و همچنین غنی بودن غذا وجود دارد. بنابراین ما از بهترین ماکارونی‌های ارگانیک استفاده می کنیم که دوست من آلبرتو فرانچسکی از ایتالیا ارسال کرده است.   

اوزیل تنها مسلمانی نیست که در این ابتکار شرکت کرده است. هفته گذشته ، مسجد مرکزی آکسفورد برای تهیه صدها وعده غذایی رایگان از دوشنبه تا جمعه وارد عمل شد. آن‌ها همچنین طرحی مشابه را در تعطیلات مدرسه در ماه دسامبر اعلام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha