شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار دانش‌آموزان انقلابی با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

حوزه/ جمعی از دانش‌آموزان انقلابی اهواز، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، هم‌زمان با هفته وحدت و روز دانش‌آموز، جمعی از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام محمد عرب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان خوزستان گفت: نماینده حضرت آقا در خوزستان، همواره نسبت به دانش‌آموزان مؤمن انقلابی اهتمام ویژه داشته‌ و همواره در مدارس حضور دارند.

در ادامه و پیش از شروع سخنان امام جمعه محترم تعدادی از دانش‌آموزان انجمن اسلامی، مطالبی را پیرامون مشکلات و معضلات دانش‌آموزی مطرح کردند.

امام جمعه اهواز در این نشست گفت بر دانش‌آموزان مسلمان واجب است که به تهذیب نفس بپردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، درس خواندن و تهذیب نفس را دو عامل موفقیت یک دانش‌آموز دانست و افزود: افراد زیادی هستند که با وجود سن کم آرمان‌های بلندی داشتند و به موفقیت رسیده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، گفت: ما برای کمک گرفتن از دانش‌آموزان مؤمن و انقلابی در جهت پیشبرد کارها و اهدافمان آماده‌ایم.

امام جمعه اهواز، بیان کرد: تا جایی که بتوانم برای محرومیت‌زدایی و اعتلای استان خوزستان تلاش خواهم کرد.

وی ضمن برشمردن مشکلات شهر اهواز و حومه، گفت: اقدامات خوب و زیرساخت‌های مناسبی برای مردم مناطق محروم شهر انجام شده که به حول و قوه الهی مشکلات شهرستان اهواز به‌زودی برطرف خواهد شد.

در پایان نیز هدیه‌ای به‌رسم یادبود از طرف دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان به حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، اهدا شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha