جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 926071
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
دوره تربیت

حوزه/ مسئول واحد تحقیقات علمی طلاب حوزه علمیه اصفهان از برگزاری و اتمام دوره تربیت استاد پژوهش پایه سوم حوزه خبر داد.

محمد اکبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: به منظور تامین استاد پژوهش برای طلاب پایه سوم حوزه علمیه اصفهان، چندی قبل فراخوانی بدین منظور اعلام شد. براین اساس ۱۶ نفر از روحانیون  برای شرکت در دوره تربیت استاد پژوهش پایه سوم، ثبت نام کردند که در نهایت ۱۴ نفر از آنها در دوره تربیت استاد پژوهش حضور یافتند.

 
مسئول واحد تحقیقات علمی طلاب حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: دوره تربیت استاد پژوهش طی دو روز در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، روز اول با حضور دکتر شمعی با مبحث درست نویسی  و غلط نویسی و روز دوم با حضور دکتر راعی برای تدریس مقاله نویسی برگزار شد.

اکبری عنوان کرد:  از افرادی که در این دوره شرکت کردند مصاحبه عملی گرفته خواهد شد که در صورت کسب نمره قابل قبول، موفق به اخذ مجوز استاد پژوهشی پایه سوم خواهند شد و پس از یکسال تدریس موفقیت، امکان ارتقا برای پایه بالاتر نیز هست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در معاونت آموزش حوزه علمیه اصفهان، برای پایه ۳، ۶ و ۸ پژوهش به صورت تدریس کتب تالیف شده است که ترم اول تحصیلی  این پایه ها تحت عنوان متن پژوهشی تدریس شده و سپس مقاله نویسی و ارائه مقاله  و پایان نامه در پایه های یاد شده برای ترم دوم تحصیلی تعریف شده است.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha