پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 926167
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
تصاویر/ تصاویری از کاشی کاری های قدیمی حرم رضوی

حوزه/ آیین تکریم و معارفه مدیران کانون های خدمت رضوی استان قم، عصر امروز در محل سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیین تکریم و معارفه مدیران کانون های خدمت رضوی استان قم، عصر امروز در محل سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم گروه سرود «انصار الحجة» ابتدا به اجرای سرود با مضامین دینی و انقلابی پرداختند.

رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم سپس ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول گفت: فعالیت های اجتماعی آستان قدس رضوی با توجه به اینکه نظام ساختار کلان این آستان مبارک بجز تولیت آن، سایر چارت اداری آن از اوایل سال ۹۹ دچار تغییر و تحول شد و از آن سر که تقسیم شد به چهار رکن اصلی شامل : سازمان حرم، سازمان موقوفات و بهره وری رضوی، سازمان علمی و فرهنگی و سازمان اجتماعی بود.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر تکیه ای بیان داشت: سازمان اجتماعی آستان سرفصل همه اقدامات اجتماعی آستان قدس رضوی در سطح ملی شد؛ این سازمان به «بنیاد کرامت رضوی» موسوم است.

وی خاطرنشان کرد: همِّ آستان و مجموعه های مرتبط با آن بر این شد که کانون های خدمت رضوی را در یک چارچوب جدید و نظام داری تقویت، تعداد آنها را افزایش دهند.

رئیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم خاطرنشان کرد: از مسئولین محترم کانون های خدمت رضوی خواستاریم ارتباط مستمر، مؤمنانه، انگیزه بخش، اعتمادبخش با خادمیاران عزیز و همراه با رصد فعالیت های ایشان باشد.

وی گفت: در مورد طرح «نان متبرک»، کارت نانی است که برای مصرف نان یک خانواده در طول سه ماه پول به آن واریز شده است؛ منابع شارژ این کارت ها از طریق خیّرین استان تأمین می شود.

در پایان این مراسم از مدیران سابق کانون های خدمت رضوی تقدیر به عمل آمده و مورد تکریم واقع شدند و سپس مدیران جدید آنها با ارائه احکام جداگانه ای مورد معارفه قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha