پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
13 آبان

حوزه/ چناخچی گفت: طلاب تا آخرین علم و عمل صالح از ارزش‌های مقدس انقلاب و منویات حضرتش ‌پاسداری کرده و در تمدن سازی نوین اسلام سهم به سزایی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، فریبا چناخچی شامگاه دوشنبه در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه ریحانة الرسول (ص) ارومیه برگزار شد، با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: ۱۳ آبان به عنوان یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است و از آن به عنوان انقلاب دوم یاد می‌شود. شهدا با خون پاک خود حقیقت استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت‌ کردند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی ادامه داد: بصیرت و هوشیاری امروز ما مدیون جوانانی است که زنجیرهای وابستگی و اسارت را از وجود این سرزمین پاره کرده و با خون خود درخت انقلاب و اسلام را آبیاری نمودند.

وی در پایان با تصریح بر این‌که باید با اقتدا به شهدای انقلاب اسلامی همیشه حامی و پشتیبانی رهبر و امام انقلاب باشیم، گفت: طلاب تا آخرین  علم و عمل صالح از ارزش‌های مقدس انقلاب و منویات حضرتش ‌پاسداری کرده و در تمدن سازی نوین اسلام سهم به سزایی خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha