جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استکبارستیزی

حوزه/ حجت الاسلام پوراکبر با بیان این‫که مبارزه با آمریکا یک وظیفه ملی و دینی است، گفت: اگر در گذشته فرعون و نمرود‫ نماد استکبار بودند، امروز آمریکا نماد آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، حجت السلام حسن پور اکبر، عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان که در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) چایپاره برگزار شد، با بیان اینکه ۱۳ آبان یکی از روزهای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است و هیچ گاه از یاد و خاطره مردم مومن و انقلابی محو نمی‫شود، اظهار داشت: ۱۳ آبان به میعادگاه تقابل همیشگی مستضعفان جهان با مستکبران تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در واقع ۱۳ آبان ماه نماد شجاعت و ایستادگی و مقاومت شجاعانه و استکبار ستیزی، اتحاد، همبستگی و وحدت است و از مهمترین پیا‫م‫های این روز اعلام انزجار و نفرت از دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکای جنایتکار است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان چایپاره با بیان این‫که شاید برای بعضی ها سؤال باشد که چرا ما باید استکبارستیز باشیم و با آمریکا مبارزه کنیم؟ و این مبارزه تا کجا ادامه دارد؟ گفت: مقاومت و مبارزه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی در مقابل استکبار علی‌الخصوص آمریکا دارای مبانی و دلایل قرآنی، عقلانی و ملی است.

حجت الاسلام پوراکبر ادامه داد: امروز آمریکا مصداق بارز استکبار است و مبارزه با آن برای همه ملت ایران و آزادی‫خواهان جهان واجب و لازم می باشد.

وی ادامه داد: یکی از دلائل مبارزه با آمریکا این است که در طول تاریخ به دنبال سلطه بر کشورهای اسلامی خصوصا ایران بود و با پیروزی انقلاب اسلامی، تسلط آمریکا در ایران بر باد رفت و در کشورهای منطقه هم به خطر افتاد و امروز هم به دنبال بازیابی این قدرت در منطقه است و ایران را مهم‫ترین مانع می‫ بیند.

رئیس اداره اوقاف چایپاره در پایان با بیان این‫که انقلاب اسلامی منافع استکباری آمریکا در جهان را به خطر انداخته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز با رهبری امام خامنه ‫ای آمریکا را به خاک ذلت نشانده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha