شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه / امام جمعه جلفا در دیدار با معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمز نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز ، حجت الاسلام سنجری امام جمعه جلفا ، امروز در جلسه ای با سردار ولی‌ الله معدنی، معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمز نظام و انقلاب است.

وی در ادامه افزود: شهرستان جلفا در طول هشت سال دفاع مقدس تعداد ۲۱۴ شهید والامقام، ۴۱۴ جانباز و ۱۴ آزاده سرافراز تقدیم دین و میهن اسلامی کرده است.

حجت الاسلام سنجری ادامه داد : مردم جلفا، همیشه خالصانه با کمک های نقدی و غیر نقدی خود یاری رسان و پشتیبان رزمندگان بودند و ادامه همین راه را در حمایت مردم جلفا از جبهه مقاومت اسلامی و کمک به مدافعان حرم را دیدیم که جلفا رتبه نخست کمک به مدافعان را در کشورمان به خود اختصاص داد .

وی با اشاره به این که آینده ایران متعلق به جوانان است، افزود: جوانان غیور و شجاع دیار عزت، غیرت و شرف شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس همچون پدران خود در دوران جنگ تحمیلی یا همین جبهه مقاومت، با همه توان پای کار هستند.

امام جمعه جلفا ادامه داد : همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودن : جوان های مؤمنِ امروز ما و کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، که نه امام را دیدند، نه انقلاب را درک کردند، نه دوران دفاع مقدس را دیدند، انگیزه‌شان، همتشان از جوانهای دوره‌ی دفاع مقدس بیشتر نباشد، کمتر نیست.

وی با اشاره به موضع رهبر انقلاب اسلامی در خصوص جنگ آذربایجان و ارمنستان نیز گفت: چهار نکته مهم رهبر انقلاب اسلامی که در خصوص مناقشه قره باغ مطرح شد و از همه مهمتر این که اگر تروریست ها نزدیک مرز ایران بیایند برخورد قاطع می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha