دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وحدت

حوزه/ رحیمی با بیان این‌که عدم شناخت فِرق مسلمین از هم موجب اختلاف می‌شود، گفت: مسلمانان باید با وحدت و همدلی توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، رقیه رحیمی، امروز در نشستی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، با بیان اینکه نباید همدلی بین امت اسلامی به هفته وحدت منحصر شود و هر حرکتی که به اتحاد امت اسلامی منتهی گردد مبارک است، اظهار داشت: نیت دشمنان اسلام ایجاد تفرقه در بین مسلمین است، لذا ما باید با تقویت وحدت در دنیای اسلام مقابل استکبار جهانی بایستیم.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که همواره به عنوان یک مشکل بر سر راه وحدت وجود دارد این است که فِرق اسلامی از یکدیگر شناخت درستی ندارند و دشمنان اسلام در موارد زیادی به معرفی مذاهب و فرقه‌های اسلامی با نگاه خصمانه و با اهداف شیطانی پرداخته‌اند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ما در طول یکصد و پنجاه سال اخیر نمونه‌های زیادی را به طور واضح مشاهده کرده‌ایم که در اثر سوء تبلیغات دشمنان اختلافات زیادی بین مذاهب اسلامی روی داده است، لازم است مسلمانان با آگاهی کامل از دشمنان اسلامی، از رفتارهایی که موجب بروز اختلاف می‌شود خودداری کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام می‌دانند که وحدت منافع آن‌ها در منطقه و ممالک اسلامی را با خطر مواجه خواهند کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha