شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 926468
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
پیام زن

حوزه/ سیصد و سی و هفتمین شماره ماهنامه «پیام زن» ویژه آبان ماه به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیصد و سی و هفتمین شماره ماهنامه «پیام زن» ویژه آبان ماه ۹۹ همراه با پرونده ویژه ای تحت عنوان «خداحافظی با سالهای دور از خانه» به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

طرح جلد این شماره انعکاسی از محبت و صمیمیت در یک خانواده ایرانی است که حتی ویروس کرونا و قرنطینه طولانی مدت نیز نمی تواند به کانون گرم خانواده، کوچکترین آسیبی وارد کند؛ «خداحافظی با سالهای دور از خانه+ حفظ روابط گرم و صمیمی خانواده در دوران کرونا» پرونده‌ای مسئله محور و متناسب با حال و هوای هشت ماه اخیر است که در محیط خانواده بیشتر کنار هم هستیم.

وضعیت جدیدی که این چندماهه بر زندگی خانوادگی، شغلی و اجتماعی‌مان حاکم شده، در کنار شیرینی هم‌نشینی و با هم بودن، چالش‌ها و آسیب‌هایی هم دارد که با رعایت برخی مسائل اخلاقی و برخورد صحیح با اختلافات و سوء تفاهم‌ها قابل حل خواهد بود؛ در این پرونده، سعی شده با استفاده از دیدگاه های روانشناسی به خانواده‌ها راهکارهایی ارائه شود تا بیشتر از با هم بودن و در کنار هم بودن لذت ببرند.

البته راهکارهای ارائه شده نه فقط برای ایام قرنطینه و بحرانی کرونا، بلکه در همه‌ ایام یاری­ گر خانواده‌ها، خصوصاً زوجین خواهد بود تا با حفظ روابط زناشویی و برقراری گرمی و محبت بیشتر در محیط خانه، روزها و شب‌های رو به سردی پائیز و زمستان را با لذت سپری کنند.

شماره ۳۳۷ ماهنامه فرهنگی اجتماعی زن، خانواده و سبک زندگی «پیام زن» ویژه آبان ماه ۱۳۹۹ در ۶۴ صفحه، به سردبیری محمدعلی روزبهانی ویژه عموم علاقه‌­مندان چاپ و توزیع شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha