جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت ایلام شهادت دکتر افسانه حسنوند عموزاده، اولین شهیده مدافع سلامت استان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت ایلام، در پیامی شهادت اولین شهیده مدافع سلامت دکتر افسانه حسنوند عموزاده را تسلیت گفتند:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت اولین شهیده مدافع سلامت استان ایلام، پزشک متعهد، فداکار و ایثارگر، دکتر «افسانه حسنوند عموزاده»که در راه خدمت به مردم شریف استان و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس که به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی مردم استان ایلام گردید.

این واقعه به همه ما آموخت کسانی که با خدای خودمیثاق بستند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند. شهادت این پزشک خدوم و دلسوز به سلامت مردم، در روزهایی که ویروس کرونا مردم را در تنگنا قرار داده، بسیار سخت است، امّا در عین حال پرکشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می‌کنند شکوه و عظمت دارد و چنین است که همواره برای مؤمنان و مشتاقان خدمت خالصانه درهای شهادت باز است و لقاء پروردگار در انتظار آنان است.

ایثار اجتماعی مدافعان سلامت در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا، جانفشانی شهدا و ایثارگران معزز در دوران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم را برای ملت شریف ایران تداعی می‌نماید.

فداکاری کادر محترم درمان به جهانیان نشان داد که تعهد و ارزش‌های والای ایثار و ازخودگذشتگی به همراه تخصص و کسب علم‌ در هویت ملت ایران نهادینه شده است. و در این زمانه جای خالی عزیزانی چون  شهید آوینی که روایتگر حماسه های بی نظیر جبهه بود در به تصویر کشیدن این رشادت ها کاملا حس می شود.

ضمن عرض تسلیت به مردم شهید پرور استان و جامعه پزشکی و کارکنان محترم دانشگاه علوم پزشکی و همسر گرامی ایشان، جناب آقای دکتر پرویز کریمی، برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی در بالاترین مراتب بارگاه قدسی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت داریم.

مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha