پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمایت مظلومین جہاں کانفرنس پاکستان

حوزه/ چهل و نهمین کنگره سالانه سازمان دانشجویان امامیه پاکستان برگزار شد. در روز دوم این کنگره، کنفرانس بین المللی تحت عنوان حمایت از مستضعفین جهان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبر گزاری «حوزه» چهل و نهمین کنگره سالانه سازمان دانشجویان امامیه پاکستان برای دومین روز در لاهور ادامه یافت. هزاران دانشجو از سراسر کشور در این کنگره ۳ روزه شرکت کردند.

در روز دوم این کنگره، یک کنفرانس بین المللی تحت عنوان حمایت از مستضعفین جهان برگزار شد و در آن مشیر المصری از فلسطین، شیخ نافذ عزام از غزه، سید ثاقب اکبر معاون دبیرکل شورای همبستگی ملی پاکستان، ناصر عباس شیرازی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان و عارف حسین الجانی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان سخنرانی کردند.

سخنرانان در این همایش گفتند: حمایت از مظلومین شعار همه پاکستانی ها است، هر کجا که ظلم و استبداد در جهان وجود داشته باشد، ما صدای خود را علیه آن بلند خواهیم کرد. مظلومین و مستضعفین تمام دنیا مانند جسم واحد هستند، اگر اکنون با ظالمان برخورد نکنیم، حق نداریم خودمان را مسلمان خطاب کنیم.

مشیر المصری از رهبران حماس هم در سخنرانی خود گفت: حمایت از فلسطینیان در حقیقت حمایت از مسلمانان مظلوم در سراسر جهان است. ما تا آخرین قطره خون از قبله اول دفاع خواهیم کرد و در مقابل دشمنان ایستادگی سر سختی از خود نشان خواهیم داد.

شیخ نافذ عزام از غزه نیز خطاب به این کنفرانس گفت: حمایت از مظلومین وظیفه شرعی همه مسلمانان است.

همچنین عارف حسین الجانی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان گفت: مظلومین در سراسر جهان به دنبال منجی هستند که جهان را پر از عدالت خواهد کرد همان گونه که پر از ستم شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha