جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی اکبر عرب خراسانی - سمنان

حوزه/ عرب خراسانی گفت: استفاده نکردن از روش‌های خلاقانه در بستر آموزه‌های تربیتی با توجه به رشد دانش آموزان منجر به شکست خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علی اکبر عرب خراسانی، در نشست مشترک معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان و سرپرست معاونت تبلیغ حوزه علمیه این استان با هدف رسیدگی و آخرین وضعیت طلاب وظیفه اظهار داشت: ویژگی ممتاز شما عزیزان این است که هم سرباز هستید و هم طلبه هستید؛ شما طلاب و روحانیون سرباز ارزشهای نظام و انقلاب و هم طالب علم هستید و کسب علم و تحصیل می کنید و از حضور شما دانش آموزان بهره لازم می برند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: نگاه ما نباید به دانش آموزان تک بعدی باشد و باید هوشیار باشیم که علاوه بر دغدغه ها در خصوص مبانی اعتقادی، با تدبیر سعی داشته باشیم با همراهی سایر عوامل مدرسه در تربیت تمام ساحتی دانش آموزان گام برداریم و دانش آموزان با این هماهنگی دارای رشد و بالندگی متوازن باشند.

وی افزود: از دانش آموزان در تربیت جسم، سیاسی و اجتماعی متناسب با درک و سن دانش آموز دعوت کنید و آنها را به فعالیت در زمینه‌های فرهنگی، هنری و مهارتی نیز تشویق کنید.

عرب خراسانی با بیان اینکه استفاده نکردن از روش‌های خلاقانه در بستر آموزه‌های تربیتی با توجه به رشد دانش آموزان منجر به شکست خواهد شد، خاطرنشان کرد: بررسی فعالیت‌های مهم و اثر گذار و شناخت مناسب تشکل های دانش آموزی و استفاده از ظرفیت آنها، هماهنگی لازم با مدیر مدرسه به عنوان یاریگر تربیتی، تامین فقر هیجان دانش آموزان و تبدیل آن به فرصت، استفاده از روشهای خلاقانه در بستر آموزه‌های تربیتی می تواند در تبلیغ برای دانش آموزان یاریگر مبلغان باشد.

وی گفت: با توجه به رشد دانش آموزان عدم استفاده از خلاقیت منجر به شکست خواهد شد، پس بنابراین باید خلاقانه ورود نمائیم و بستر هیجانی ایجاد کنیم و در آن بستر آموزه های تربیتی را به آنان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha