جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست کرونایی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: امروز که مردم به همه چیز دست پیدا کرده اند با این همه ادعا احساس آسایشی ندارند و احساس خوشبختی نمی کنند و احساس نیاز به معنویت حالا بسیار شده است؛ آمریکا می‌خواست با علم داشته خود منجی عالم شود ولی حالا همه عالم درمانده منجی واقعی شده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در نشست ساماندهی گروه های جهادی در راستای مبارزه با کرونا بر طبق منویات و دستور اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به میزبانی سپاه استان سمنان، با بیان اینکه در طول سالیان متوالی سینماهای آمریکا و غربی ها دنبال انحصاری کردن امام زمان (عج) بودند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها با پخش فیلم و سریال های مختلف به دنبال القاء ناجی بودن خود بودند تا مدیریت آخرالزمان را به وسیله سینما و یا با فضاهای مجازی به دست بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: قبل از وقوع کرونا رسانه‌های غربی خبر برخورد شهاب سنگ را دادند که کره زمین را این شهاب سنگ با مشخصات گفته شده نابود خواهد کرد و بزرگ ترین چیزی که آمریکایی ها روی آن مانور می‌دادند همین در فضای مجازی بود و تمام جوامع علمی این عقیده را پذیرفتند و کسی مخالفت نکند اما این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: دانشمندانی که به علم خود مغرور بودند هنوز نتوانسته اند در مقابل کرونا ایستادگی کنند و آمریکایی‌ها که خود را ناجی معرفی می کردند حالا هیچ حرفی ندارند و خود ترامپ  به خاطر کرونا از مردمش درخواست دعا داشت و یکی از برکات کرونا روی آوردن مردم به دعا است.

حجت الاسلام حسینی دیباجی خاطرنشان کرد: امروز که مردم به همه چیز دست پیدا کرده اند با این همه ادعا احساس آسایشی ندارند و احساس خوشبختی نمی کنند و احساس نیاز به معنویت حالا بسیار شده است؛ آمریکا می‌خواست با علم داشته خود منجی عالم شود ولی حالا همه عالم درمانده منجی واقعی شده اند.

وی افزود: ۸۰۰ نفر از طلاب استان سمنان از ابتدای قصه زلزله و سیل و کرونا در استان در کارهای جهادی هستند اما حالا آمار تلفات زیاد شده و اگر ساماندهی اتفاق بیفتد و برنامه‌ریزی شود و مسئولیت‌ها تفکیک و برنامه‌ریزی شده باشد قطعاً کمک های مردمی نیز افزایش خواهد پیدا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یک قرارگاهی به اسم طلاب جهادی در استان سمنان تشکیل شود که رئیس این قرارگاه در شهرستانها ائمه جمعه باشند و مدیران حوزه هم در مرکز استان فرماندهی قرارگاه را به عهده بگیرند و یک عده تیم جهادی شوند و یک عده همراه بیماران باشد و خدمات دیگر هم که نیاز به فعالیت هست انجام شود.

وی با بیان اینکه شرایط امروز هم شرایط جهادی است، افزود: کسانی که در هشت سال دفاع مقدس نبودند الان هم همان جهاد است و کسی که در این مسیر و در راه جهاد مبارزه با کرونا فوت کند حکم همان شهید را دارد و می بایست تبلیغ و تشویق برای حضور طلاب داشته باشید و قرارگاه استان به نام امام صادق علیه السلام نامگذاری شود و فرمی تهیه و دیده شود و با توجه به تجربه و علایق طلاب دسته بندی شود و طلبه ها باید اینها را مدیریت کنند البته هر کاری را نیاز نیست طلاب انجام دهند و می‌شود از دیگر افراد کمک گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha