جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست کرونایی

حوزه/ حجت الاسلام نجم گفت: بخش عظیم بحث کرونا روی آوردن به معنویت‌هاست و رسالت اصلی طلاب در ایام کرونا، تقویت آرامش و روان مردم است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مهدی نجم، در نشست ساماندهی گروه های جهادی در راستای مبارزه با کرونا بر طبق منویات و دستور اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به میزبانی سپاه استان سمنان، اظهار داشت: در روایت منقول است که «هر گناه جدید، بلای جدیدی را به دنبال خواهد داشت».

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان تصریح کرد: بخش عظیم بحث کرونا روی آوردن به معنویت‌هاست و رسالت اصلی طلاب در ایام کرونا، تقویت آرامش و روان مردم است.

وی ضمن تقدیر از خواهران و برادران طلاب جهادی در استان سمنان افزود: طلاب خواهران و برادران و پاسداران و بسیجی ها در جریان کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس حضور داشته و دارند.

حجت الاسلام نجم خاطرنشان کرد: در بخش های مختلف در جریان مبارزه با کرونا در حوزه علمیه خواهران استان ۴۷۰ نفر از طلاب جهادی مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اقدامات حوزه علمیه خواهران این استان در جریان کرونا گفت: ضمن فعالیت ۴۷۰ نفر از طلاب خواهر در فعالیت های جهادی، در تمام قسمت ها اعم از غسالخانه، پخش و توزیع بسته‌های معشیتی، بیمارستانها، نقاهتگاه ها و پرداخت اقساط خانواده هایی که در کرونا دچار مشکل شدند، راه اندازی قرارگاه حاج قاسم توسط طلاب حوزه علمیه خواهران این استان در جریان کرونا فعال بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان افزود: تاکید می کنیم که حوزه علمیه خواهران استان سمنان، مانند گذشته در فعالیت‌های جهادی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha