پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت السالام علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: آمریکایی ها همیشه به دنبال پیدا کردن دشمن هستند، بنابراین گاهی از ایران عزیز نام می برند و گاهی از کشورهایی چین و روسیه، ولی امروز دنیا بداند رژیم منفور و تروریست آمریکا دشمنی بزرگ تر از ملت خود ندارد.

 حجت الاسلام حمید علی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: انتخابات آمریکا در روزهای اخیر نشان داد کشوری که داعیه دار  حقوق بشر و دموکراسی است، چه وضعیتی دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا تمام تلاش خود را برای زیر فشار قرار دادن ملت ایران به کار می برد و مردم بصیر ما هیچگاه این اقدامات ناجوانمردانه و ظالمانه  را فراموش نمی کنند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان ادامه داد: آمریکایی ها همیشه به دنبال پیدا کردن دشمن هستند، بنابراین گاهی از ایران عزیز نام می برند و گاهی از کشورهایی چین و روسیه، ولی امروز دنیا بداند رژیم منفور و تروریست آمریکا دشمنی بزرگ تر از ملت خود ندارد.

وی اظهار کرد: چهره دوگانه حقوق بشر آمریکایی و جنایت های حاکمان کاخ سفید در طول تاریخ بیش از گذشته برای افکار عمومی جهانیان افشا شود و ان شاءالله به زودی شاهد نابودی نظام سلطه در سراسر دنیا باشیم.

حجت الاسلام علی بخشی بیان کرد: مسئولان خدمتگزار با تبعیت از فرماندهی کل قوا، در راستای خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران از هیچ کوششی دریغ نکنند و با بصیرت، وحدت و دور اندیشی، نقشه‌های دشمنان قسم خورده را خنثی کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha