شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نوید دانایی

حوزه/ دانایی گفت: شرایط خاص و روزهای سخت و دشواری را می گذرانیم و تمامی حوزه های دانشگاه بیش از گذشته درگیر بیماری کرونا ویروس هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، نوید دانایی، با اشاره به اینکه بیماری منحوس کرونا ویروس بلا و مصیبت بزرگی برای بشر است، اظهار داشت: در ماه های اخیر و شیوع کرونا ویروس در کشور و به تبع آن در استان سمنان، شاهد از خودگذشتگی، ایثار و همیاری انسان ها به ویژه همکاران عزیزمان در حوزه بهداشت و درمان بودیم و مبارزه با این بیماری و ارتقای سطح سلامت مردم در اولویت کار ما قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا ویروس، تصریح کرد: شرایط خاص و روزهای سخت و دشواری را می گذرانیم و تمامی حوزه های دانشگاه بیش از گذشته درگیر بیماری کرونا ویروس هستند، امیدوارم با کمک خدای متعال، همت بیش از پیش همکارانم در حوزه سلامت و همراهی مردم عزیز این امتحان الهی را پشت سر گذاشته و به آینده ای روشن و روزهایی خوب و به دور از بیماری برسیم.

وی از اعضای هیات رئیسه و همکاران این دانشگاه به ویژه در مدافعان سلامت به پاس زحمات شبانه روزی این عزیزان قدردانی و افزود: باید با تدبیر، برنامه ریزی مناسب و با آرامش تصمیمات منطقی گرفته شود تا خدمات بهتر و مناسب تری به مردم عزیز استان ارائه شود.

دانایی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران فقط با حفظ آرامش امکان پذیر می باشد و در این شرایط و موقعیت خاص باید بیش از گذشته به نیروی انسانی توجه شود، چرا که ارائه خدمات با کیفیت، ارتقای سطح سلامت مردم و همچنین تعالی و نمو عملکرد ما در حوزه سلامت به شرایط مطلوب نیروی انسانی بستگی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha