پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ابتکار خیریه در یادبود مسلمان کشته شده در تورنتو

حوزه/ یک سازمان خیریه در مسجد رکسدل در انتاریوی کانادا، رویداد خیریه‌ تازه‌ای را به منظور بزرگداشت سرایدار مسلمان کشته شده در حمله اسلام‌هراسی روبروی مسجد تورنتو آغاز کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از toronto، یک سازمان خیریه در مسجد رکسدل در انتاریوی کانادا، شنبه این هفته، به منظور کمک به همسایگان از مذاهب و پیشینه‌های فرهنگی و دینی مختلف به ویژه در شرایط بحران کرونا، رویداد خیریه‌ تازه‌ای را در بزرگداشت سرایدار کشته شده در مسجد تورنتو آغاز کرده است.

این ابتکار خیریه با نام «جدول رحمت» از محل مسجد متعلق به سازمان بین المللی مسلمانان تورنتو فعالیت می‌کند و ماهانه تقریبا ۴۰۰ بسته غذای فاسدنشدنی را از طریق وانت یا وسایل امن تحویل غذا به خانواده‌های نیازمند می‌رساند. مسلمانان این ابتکار را در یادبود سرایدار مسلمانی که به چندی پیش در حمله اسلام‌هراسی در خارج از مسجد تورنتو با حمله چاقو به قتل رسید برگزار کردند.

بانک غذا و خدمات اجتماعی مسلمان، و شورای اهل سنت کانادا در همکاری با اعضای باشگاه لاینس، یک سازمان مسیحی، یهودی و هندو نیز با این سازمان مسلمان در این رابطه همکاری دارند.

عمر فاروق رئیس سازمان بین المللی مسلمانان تورنتو گفت: فقط وقتی به طور مشترک و جمعی کار می‌کنیم ، می توانیم اطمینان حاصل نماییم که به اهداف‌مان برای خدمت به جامعه به ویژه در زمان بحران کرونا، به صورت قابل توجه و موثر خواهیم رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha