جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آزمون مجازی طلاب

حوزه/ مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه‌های علمیه دومین مرحله آزمون شبیه‌سازی شده آزمون استخدامی را به صورت مجازی، رایگان و اختصاصی طلاب برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه‌های علمیه دومین مرحله آزمون شبیه‌سازی شده آزمون استخدامی را به صورت مجازی، رایگان و اختصاصی طلاب برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش: طلابی که در دوره آمادگی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه شرکت کرده‌اند می‌توانند در دومین مرحله آزمون شبیه‌سازی شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش با تعداد سؤالات و زمان یکسان در سامانه مهارت‌خانه طلاب در پنل کاربری خود فعال شرکت کنند.

طلاب با شرکت در آزمون می‌توانند نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کرده و در مطالعات بعدی تا زمان آزمون برای برطرف کردن نقاط ضعف خود همت کنند که ان شاءالله با آمادگی بیشتر در آزمون استخدامی شرکت کرده و قبول شوند.

این آزمون هم مثل آزمون مرحله اول  در دو قسمت آزمون عمومی و تخصصی طراحی شده است که برای ۵ رشته فعال است.

آزمون عمومی برای همه رشته‌ها مشترک است و آزمون تخصصی برای هر رشته جدا طراحی شده است. که متقاضیان هر رشته می‌توانند بر روی رشته مورد نظر خود کلیک کرده و در آزمون تخصصی رشته خود شرکت کنند.

در آزمون عمومی ۱۰۰ سؤال طرح گردیده که طلاب ۱۲۰ دقیقه زمان دارند تا پاسخ سؤالات را بدهند با اتمام زمان آزمون بسته شده و دیگر امکان شرکت در آزمون را ندارند. این محدودیت به خاطر این است که زمان خود را هم مدیریت کنند.

در آزمون تخصصی هر رشته تعداد ۷۰ سؤال طراحی شده که ۵۰ دقیقه زمان دارند که به سؤالات پاسخ بدهند.
طلاب از روز پنجشنبه ۲۲ آبانماه تا روز پنجشنبه ۲۹ آبانماه فرصت دارند که برای یک بار وارد آزمون شده و سؤالات را پاسخ دهند.
ان شاءالله بعد از اتمام مرحله دوم آزمون اگر تاریخ برگزاری آزمون تغییر نکند در روز ۴ آذرماه تا ۶ آذرماه هر دو مرحله آزمون برای یک بار دیگر فعال خواهد شد و طلاب متقاضی می‌توانند دوباره در آزمون شرکت کرده و پیشرفت خود نسبت به قبل را هم مورد ارزیابی قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یاسر IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    1 0
    سلام آدرس آزمون را اگر میدادید ممنون عالی بود کدوم سایت؟؟؟؟
  • فاطمه السادات IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 0
    این آزمون برای خواهران طلبه هست؟
    • عرفان IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      0 0
      بله. فرقی نداره بین خواهران و برادران
  • محمد IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 0
    سلام داخل کدوم سایت باید آزمون داد؟
  • محمد علی IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    لطفا جزئیات ونحوه امتحان را اطلاع رسانی کنید باتشکرازشما