پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 927540
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
دعوت ازمتخصص برنامه نویس به همکاری

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه ­های علمیه با همکاری بنیاد علمی نخبگان از افراد متخصص به برنامه نویسی در حیطه‌ی کاربست هوش مصنوعی در علوم اسلامی دعوت به همکاری می نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه ­های علمیه با همکاری بنیاد علمی نخبگان جهت برنامه نویسی در حیطه‌ی کاربست هوش مصنوعی در علوم اسلامی از افرادی که تخصص به این رشته دارند دعوت به همکاری نموده است.

بر اساس این گزارش: افراد علاقه مند به همکاری که دارای شرایط؛ تجربه و مهارت کافی در یکی از موارد؛ هوش مصنوعی، پردازش داده، دیتابیس، اندروید، سرور، گرافیک Php, ux, ui(vue, engular,…),pyton,flutter,elastic, c#  و دانشجوی کارشناسی، ارشد، دکترا، یا طلبه آشنا با برنامه نویسی، وقت گذاری در حدود ۶۰ ساعت در ماه، امکان شرکت در جلسات حضوری در قم، دارای روحیه تیمی و همراهی، علاقه مند به فعالیت های فرهنگی و حوزوی، باشند دعوت به همکاری می­ شوند.

خاطرنشان می شود: همکاری تیمی با متخصصین با تجربه برنامه نویسی، دریافت گواهینامه شرکت در طرح شهید احمدی روشن از ظرف بنیاد علمی نخبگان، بهره‌گیری از امکانات بنیاد نخبگان برای اعضای طرح شهید احمدی روشن و کمک هزینه مالی از مزایای این طرح اعلام شده است.

راه های ارتباطی:

hsafaei@ noornet.net

hsafaei@ ایتا

۰۹۱۹۳۵۹۲۰۸۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha