جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وزیر راه وشهرسازی

حوزه / وزیر راه و شهرسازی در دیدار نماینده ولی فقیه در کاشان، از بهره برداری ماهانه ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محمد اسلامی، وزیر راه وشهرسازی عصر امروز در دیدار آیت الله سلیمانی، در مصلای بقیة الله الاعظم(عج) کاشان با اشاره به قرار گرفتن کشورمان در شراط سخت اقتصادی و کرونایی، گفت: به لطف الهی علیرغم تحریم ظالمانه استکبار جهانی علیه کشورمان و شرایط خاص کرونایی، در اجرای پروژهای راه و شهرسازی موفق بوده ایم.

وی، به ناکام ماندن نقشه دشمنان نظام در بدبین کردن مردم به انقلاب در شرایط بد معیشتی اشاره کرد و ادامه داد: به لطف الهی، صبوری و مقاومت مردم و هدایت های مقام معظم رهبری، شرایط آن گونه که دشمنان آروز کرده بودند، رقم نخورد.

اسلامی، با بیان اینکه  دولت در اجرای پروژه های عمرانی و زیر ساختی در سراسر کشور کاملا فعال  می باشد، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی تا پایان دولت طول راه های ریلی کشور از ده هزار و ۷۰۰ کیلومتر به ۱۶ هزار کیلومتر افزایش پیدا می کند.

وی با بیان اینکه طول آزاد راه های کشور تا پایان دولت از۲۱۰۰ کیلومتر به  ۳۳۰۰  کیلومتر افزایش پیدا می کند، ادامه داد: طول بزرگراه های کشور نیز از ۱۶ هزار کیلومتر به ۲۳ هزار کیلومتر افزایش پیدا می می کند .

 وزیر راه و شهرسازی  همچین از بهره برداری ماهیانه  ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه در کشور خبر داد و گفت: بهره برداری امروز کریدور بادرود به کاشان به طول ۱۲ کیلومتر و بهره برداری ۸ کیلومتر باقی مانده این پروژه تا پایان دولت از مهمترین اقدامات وزارت راه و شهرسازی در این منطقه است.

وی، تاخیر در وصل فرودگاه کاشان به فرودگاه کشوری را به خاطر وجود مشکلات حقوقی اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر مشکل حقوقی این فرودگاه برطرف شده امیدواریم هرچه زودتر شاهد وصل فرودگاه کاشان به فرودگاه کشوری باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha