جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رونمایی از کتاب پیشران آنتی تز

حوزه/ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: راهبرد اصلی دشمن برای متزلزل کردن پایه های انقلاب نفوذ در حوزه علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در خانه ملت، در مراسم رونمایی از کتاب «تحلیل و بررسی پیشران های آنتی تزانقلاب اسلامی در حوزه های علمیه و راهکارهای مقابله» طی سخنانی کتاب حاضر را یکی از پژوهش های مهم و موثر در راستای مقابله با آنتی تز دشمن در حوزه های علمیه دانست و اظهارداشت: راهبرد اصلی دشمن نفوذ در حوزه علمیه است و این کتاب برای شناخت پیشران های آنتی تز انقلاب و مقابله با نفوذ دشمن بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز عده‌ای سعی در متزلزل کردن پایه‌های مقاومت شهر مقدس قم دارند، افزود: عوامل تفکر ضدیت با انقلاب اسلامی باید در حوزه‌های علمیه تحلیل و بررسی شود.

وی با بیان این که شهر قم از ابتدا با جریانات ضد انقلاب مقابله کرده است، تصریح کرد:دشمن به دنبال تضعیف روحیه انقلابی گری در قم است و امروز عده‌ای سعی در متزلزل کردن پایه‌های مقاومت این شهر دارند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به وظایفی که بر دوش همگان است افزود: هر کس باید به اندازه توان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی تلاش کند و برای اعتلای نظام اسلامی گام بردارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فرصتی که به وجود آمده است، گفت: زمان کنونی شرایط حساس و مهمی است و باید با روحیه جهادی، محور سازی کرد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha