شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آموزش مجازی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز، گزارشی کوتاه از فعالیت های اخیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز ارائه کرد.

حجت‌الاسلام احمد عمرانی، مدیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از این بیماری بیان کرد: از همان ابتدای سال کلاس‌های درسی مدرسه علمیه آل طیب، به صورت مجازی برگزار شده است.

وی با اشاره به نحوه برگزاری دروس به‌صورت مجازی افزود: صوت کلاس‌ها به‌صورت روزانه و در زمان مقرر برای طلاب، در گروه‌های مجزا ارسال می‌شود و طلاب علاوه بر گزارش استماع، موظف به ارائه تقریر و یادداشت‌برداری از موضوعات مطرح‌شده در کلاس هستند؛ همچنین در پایان هرماه جهت ارزیابی تحصیلی طلاب امتحاناتی از سوی معاونت آموزش این مدرسه علمیه برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه آل طیب اهواز، با تأکید بر اهمیت دقت در مسائل تهذیبی طلاب اظهارداشت: در کنار کانال‌هایی که برای مسائل آموزشی تشکیل‌شده، یک کانال محوری نیز جهت بارگذاری مطالب تهذیبی در نظر گرفته‌شده و به‌صورت مستمر ارسال مطالب در آن صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین یک کانال ویژه جهت انجام فعالیت‌های پژوهشی طلاب در نظر گرفته‌شده که با نظارت معاونت پژوهش این مدرسه علمیه، به طلابی که فعالیت‌های پژوهشی دارند هدایایی اهداء می‌شود.

حجت‌الاسلام عمرانی، در پایان، با اشاره به فعالیت‌های جهادی مدرسه علمیه آل طیب بیان کرد: طلاب جهادی این مدرسه علمیه برای انجام فعالیت‌های جهادی، در مساجد محل فعالیت خود، سازمان‌دهی شده‌ و یکی از فعالیت‌های مهم آن‌ها، حضور در بیمارستان‌ها جهت کمک به کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • غیاثی IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    برای پرداخت خمس به کجا باید مراجعه کنیم .