پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ذالنوری

حوزه/ در این تغییر و تحولات نباید مردم، اقتصاد و اداره کشور را شرطی و کار خود را رها کنیم و ببینیم آنها برای ما چه می خواهند، این را قبول نداریم. برنامه کشور برای مقابله با استکبار جهانی، تکیه بر توان داخلی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به تغییر و تحولات اخیر کشور امریکا و سناریوی جدید استکبار جهانی در مقابله با جمهوری اسلامی گفت: نظام سلطه در اهداف و راهبردهای دراز مدت خود ثابت است و اگر تغییری در مواجه با نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و مردم ایران اسلامی ایجاد شود، این تغییر بیشتر تاکتیکی و روشی خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای همین باید تلاش کنیم  تا اصول خود را محکم، مبانی را تقویت و بر توانمندی های داخل تکیه و در مرحله بعدی از دشمنی جامعه جهانی علیه کشور بکاهیم.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری اظهار داشت: منتهی در این راهبرد، اساس را باید بر این بگذاریم که طبیعت دشمن، دشمنی با نظام، انقلاب و مردم جمهوری اسلامی است و در این مسیر، باید تلاش ما این باشد که از دشمنی دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بکاهیم و نفوذ خود را در منطقه بیشتر و به تقویت رابطه با دوستان بپردازیم؛ این مهمترین راهبردی است که باید در برابر دشمن بدان توجه داشته باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: منتهی در این مسیر، نباید مردم، اقتصاد و اداره کشور را شرطی و کار خود را رها کنیم و ببینیم آنها برای ما چه می خواهند؛ این را قبول نداریم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بنابراین باید مهمترین برنامه کشور برای مقابله با استکبار جهانی، تکیه بر توان داخلی و استفاده از همه ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف و منافع ملی در تغییر و تحولات در جبهه مقابل باشد.

وی افزود: مراد ما این است کسی که مسئولیت دیپلماسی کشور را بر عهده دارد، باید تلاش کند تا دشمن ها را کم و روابط ما را با دنیا تحکیم و تقویت کند و همین طور کسی که مسئولیت نظامی دارد، باید به درستی سعی کند از مرزها حفاظت کند و اجازه ندهد دشمن به مرزها نزدیک و قصد حمله را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری اظهار داشت: و فردی که مسئولیت او کار آفرینی است، باید اساس را بر این بگذارد که هدف دشمن این است جلوی کار آفرینی را بگیرد، باید در این حیطه طوری عمل کند که به نفع کشور فعالیت ها پیش برود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پس مهمترین برنامه در این تغییر و تحولات برای مقابله با جبهه استکبار، شرطی نشدن و گره نزدن وضعیت داخل به اراده دشمن است. این امر مهمی است که باید مورد توجه مسئولین کشور قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha